2014/01/06

SPORT: Action's Kettlebells!

Elke week krijg ik de weekaanbiedingen van, mijn favoriete winkel, Action in mijn mailbox. Deze keer was ik zeer verrast door het aanbod: Kettlebells! Deze Kettlebells, ook wel 'balls of strength' genoemd, zijn vooral voor dit prijsje, echt een must-have. Plus! Dit maakt de motivatie om te beginnen met sporten natuurlijk meteen een stuk gemakkelijker!

'Geen enkele andere sport ontwikkelt ons lichaam en onze kracht zo goed, als de Kettlebell dat doet', meldde het Russische magazine Hercules in 1913.

De Kettlebell is een traditioneel Russische trainingstool die al vanaf 1704(!) bestaat. Het is een extreem krachtig trainingsmiddel voor het verbeteren van je conditie, je mentale kracht, je lichaam wordt sterk en krijgt zijn prachtige natuurlijke vormen weer terug. Het voordeel is dat je er overal mee kunt trainen!

Kettlebell training zorgt voor een extreme all-round fitness workout. Geen enkel ander apparaat kan hier tegenop! Kettlebells kunnen onder andere: barbells, dumbbels, cardio-apparatuur en medicijn-ballen vervangen.

Ik gebruik de Kettlebells altijd in de sportschool voor onder andere squats, lunges en standing side crunches en merkte al heel snel resultaat! Klik hier voor meer Kettlebell Workouts!



4,99

3,49
1,79

Bij Action verkopen ze bovenstaande Kettlebells van twee, vier en zes kilo. Niet heel zwaar maar vooral heel goed om mee te beginnen. Het is namelijk veel belangrijker dat je de oefening goed uitvoert in verband met blessures etcetera. Als je de oefeningen eenmaal goed onder de knie hebt zou je over kunnen stappen naar een zwaardere Kettlebell. 

De aanbieding geldt van vijf tot en met elf januari en de prijzen variëren van 1,79 tot 4,99 dus ik zeg: ACTION! Héél veel succes met je training!


Xoxo Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten